Wystartowanie z własnym biznesem wiąże się z różnymi sprawami do ogarnięcia: biznesplan, marketing, kredyty, zdobywanie klientów, analiza konkurencji, konto firmowe… Niestety wielokrotnie zapomina się o jednym z najważniejszych aspektów nowej firmy, czyli o jej wizerunku. Fundamentem wizerunku firmowego jest logotyp firmowy. Jasne jest, że nie każdego właściciela firmy stać od razu na zamówienie w agencji interaktywnej stworzenia logotypu. W takim przypadku dobrym rozwiązaniem będzie bez wątpienia decyzja zakupu gotowego logotypu.
Jak się do tego zabrać? Trzeba odwiedzić witrynę mającą w sprzedaży właśnie gotowe projekty logo, zapoznać się z ofertą i wybrać logo dla siebie. Kolejny krok to dopasowanie przez serwis wybranego przez nas logo do profilu firmy klienta: umieszczenie w grafice nazwy firmy i claimu – czyli sloganu. Z reguły ma miejsce takżę modyfikacja detali i barw logo. W rezultacie nabywca otrzymuje całkowicie indywidualny produkt, który wykonaniem nie różni się od usług często wartych do kilku tysięcy złotych.
Zalety tego sposobu:
Na pewno oszczędność środków finansowych. Koszt takiego logo nie przekracza dwustu złotych. Oszczędzasz kilkaset lub nawet ponad tysiąc złotych.
Oszczędność czasu. Czas oczekiwania to około 2-3 dni. Usługi agencji lub freelancera to co najmniej tydzień, a często o wiele więcej.
Duży wybór. Wybierasz logo z kilkudziesięciu czy kilkuset propozycji. W agencjach dostaniesz czasem „aż“ pięć do wyboru, a w najtańszych pakietach za kilkaset złotych tylko trzy.