Przygotowując projekt strony agencja interaktywna musi brać wśród wielu czynników również wiek odbiorcy. Determinuje to w znaczący sposób web design oraz cechy użyteczności strony. Najmłodsza z grup na jakie można podzielić dzieci to użytkownicy do lat 5. Jeszcze kilkanaście lat temu można powiedzieć, że taka grupa docelowa w ogóle nie istniała.
Najważniejsze element o jakich agencja interaktywna musi pamiętać kreując web design dla wymienionego wyżej targetu prezentują się następująco; z uwagi na fakt, że większość pięciolatków nie umie czytać należy stosować ikony przy elementach nawigacyjnych i dbać aby zawsze były prawidłowo ułożone.
Nieumiejętność czytania wyklucz tutaj jakiekolwiek formy reklamy jak np. e-mailing. Jako, że opiera się głównie na tekście e-mailing można stosować dopiero u targetu posiadającego zdolność czytania. Kontynuując; dzieci rzadko przewijają strony więc całą nawigację i instrukcje należy umieszczać nad złamaniem; projekt warto uzupełnić dźwiękiem i czytanymi instrukcjami. Również dodanie instrukcji dla dorosłych umożliwią pomoc swoim dzieciom w korzystaniu ze strony. Pięciolatka można zafascynować interaktywne elementy, które musi odnaleźć na stronie. Zachęca to użytkowników do eksploracji więc warto je stosować.